Browse Day February 28, 2019
pravidlá zdravého životného štýlu

pravidlá zdravého životného štýlu

Slnečné svetlo  storočia-technická činnosť v pohodlných životov, ale bohužiaľ mnohokrát zavretý v miestnosti, pracovné miesto, počítač alebo televíziu. A slnko má priaznivý vplyv, ktorý by sme mali použiť.

slnko, vitamín d, ich zdravotné účinky

slnko, vitamín d, ich zdravotné účinkySamozrejme, je tiež potrebné zdôrazniť, že leto sa blíži, je stále silné ultrafialové žiarenie, takže deň na pobyt, najviac vhodný termín na 11 ráno, pred a popoludní po 5 dňoch. Svetlo mal úlohu vitamínu D a niektorých antidepresívny účinok materiálov výroba, imunitného-podpora, antiseptický účinok. Denne aspoň 15-20 minút na slnku pobyt môže byť odporúča bez ohľadu na ročné obdobie.

Cvičenie V dnešnom modernom svete jedným z charakteristických sedavý spôsob života. Toto má viaceré negatívne dôsledky na zdravie (napr., obezita, vysoký krvný tlak, cukrovka). Nie je obzvlášť stresujúce orgánu, len v deň, na dobrú hodinu rezkú chôdzu, musíme uplatniť pozitívne účinky prežívame v našom živote. Samozrejme, viac voľný pohyb, ale nič menej!

Pravidelné (týždenne aspoň 3), intenzívne, dynamický pohyb je odporúčané. Ako plávanie, jogging, jazda na bicykli, posilňovňa. Cvičenie následok posilnenie srdcového svalu, rozširuje pľúc, zlepšuje činnosť vnútorných orgánov a prívod krvi do kosti. Okrem toho, vyrobené endorphin hormón úľavu od bolesti, upokojujúci účinok pomáhaním pokoj udržať.

Zvyšok Beží človek je zvyčajne zvyšok sa snaží zachrániť, mysliac si, že v tomto čase. A že to nie je pravda vôbec. Viac unavený človek je, je potrebný dlhší čas na danú úlohu dobre a bez problémov vykonávať. To je dôvod, prečo máme všetci spať potrebné nočný spánok našich. Táto niekto len 6 hodín, iní až 10 hodín.

Jedna vec, ktorú sú rovnaké-rovnako: najdôležitejšia vec je do polnoci pred spíme, pretože to spánku najviac relaxačné spôsoby, duševné a fyzické regeneráciu obdobie. Zvyšok potreby s vekom sa znižuje u dospelých s priemerom 7 hodín. Dôležité ochorenia, prevencia materiálov sú vyrobené v noci v tele, najmä v polnoci, v období pred. Činnosť našej zvyšok času a kvalita je do značnej miery určuje.

Ale nielen nočný spánok ohľadu na odpočinok. To zahŕňa zdriemnuť, sedí v parku na lavičke, počúvanie hudby, alebo relax. Ak sa nám nepodarí získať dostatok spánku, tak je to určite stojí za relaxačné sme, myslím 5-10 minút relax 2-3 hodiny spánku, primeraný odpočinok znamená. Na relaxáciu po fyzicky, psychicky osviežiť, sme znova napätie je preč z nás. Na relaxáciu a zaspávanie jednoduchšie, pokojnejší spánok, zlepšuje imunitný systém stav.

spánok lekár mnohé zdravotné problémy

spánok lekár mnohé zdravotné problémyModerovanie Väčšina civilizačných chorôb z nadmerného životný štýl dôsledky. Pojem pre telo škodlivé potraviny vydávať, okrem užitočné a konštruktívne potravín s skromný život. Na moderovanie v oblasti výživy, mimo iných životných oblastiach, ktorých sa týka (napr., práca, šport, oddych, atď.) Na temperance znamená nielen to, že všetko, čo len určité limity, ktoré robíme, ale aj to, že každý je samozrejme škodlivé vec, nie na všetky. Takže zdravý životný štýl z hľadiska moderovanie koncept skôr abstinencie. To zahŕňa alkohol, káva znížením spotreby, fajčenie plný vydávať a samozrejme zneužívanie drog alebo omamných nesprávny a neprimerané použitie.

Pokoj je prostriedkom na pokojný, šťastný, pokojný, veselý. Pokoj, do veľkej miery, to znamená slobodu. Slobody, a najmä strach. Zbaviť sa strachu, stresu, obáv, nedostatok negatívnych pocitov, vina, atď. Pokoj je správne prístupy, problém liečba zahŕňa. To ovplyvňuje váš život rodiny, priateľov a pracovné vzťahy. Môžu byť určité, predtým spomenuté princípy uplatňované nemenným spôsobom (napr. vo vode, cvičenie, odpočinok, atď.), okrem toho, sociálne prostredie, čítania voľbách.

Read more